ادبیات،شعر،عرفان ،زبان فارسی

ادبیات وزبان فارسی وگویشهای ایرانی باید زنده بمانند ،چون بالندگی هرکشوری به زبان آن کشور وابستگی دارد. حفظ زبان حفظ هویت ملی است.

ادبیات،شعر،عرفان ،زبان فارسی

ادبیات وزبان فارسی وگویشهای ایرانی باید زنده بمانند ،چون بالندگی هرکشوری به زبان آن کشور وابستگی دارد. حفظ زبان حفظ هویت ملی است.

صاحب این وبلاگ دکتراحمدرضانظری چروده عضوهیات علمی دانشگاه آزاد بادرجه استادیاری دررشته زبان وادبیات فارسی هستم.

آخرین نظرات

جکیده رساله دکتری

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ
چکیده، خلاصه ای از رساله دکتری است که در چند پاراگراف دقیق توضیح داده شده است. چکیده باید در پاراگراف های کوتاه نوشته شود و باید بتواند تمام توضیحاتی درباره اهداف تحقیق، روش های تحقیق و نتایج مورد انتظار یا پیش بینی ها را ارائه دهد. هر چکیده بسته به موضوع مورد مطالعه متفاوت می باشد. گروه تحقیقاتی طلوع، آموزش نگارش چکیده را بسته به دستورالعمل های دانشجویان و همچنین محدوده مطالعاتی را که باید در برگیرد، را ارائه می نماید. چکیده بسیار مهم می باشد زیرا به معرفی مقاله کمک می کند.
پژوهشگران و اساتید ما درک می کنند که هدف چکیده، ارائه ای خلاصه ای از تمام اهداف تحقیق و نه کلیات پژوهش است. با استفاده از این دانش، ما نحوه نگارش خلاصه ای بسیار خلاقانه، با اهداف مشخص و نتایج پیش بینی شدۀ تحقیق را آموزش می دهیم. این کار، چکیده را از کلیات پژوهش متمایز می سازد.
در حین آموزش نگارش یک چکیده، مشاوران حرفه ای گروه تحقیقاتی طلوع تلاش های زیادی می کنند تا اطمینان حاصل نمایند که چکیده ای ارائه شود که نتایج پژوهش را نشان دهد. لذا اکثر دانشجویان به این نکات توجه نمی نمایند و چکیده های آنها بسیار شبیه به کلیات پژوهش می باشد. در گروه تحقیقاتی طلوع دقت بسیاری می شود تا چکیده رسالۀ دکترای شما، انواع پژوهش هایی که انجام می دهید را در بر گیرد. ما همچنین تاکید می کنیم تا نتایج را در پایان چکیده قرار دهید. ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که بررسی متون، روش ها، یافته ها و نتیجه گیری در چکیده آورده شوند. پس آموزش نگارش چکیده رساله دکتری خود را به ما بسپارید.

  • دکتراحمدرضا نظری چروده

جکیده رساله دکتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی